A www.ezoterikuskonyvek.hu webáruházának felületén süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük olvassa el adatvédelmi nyilatkozatunkat. Bezárás
Termékek Menü

6 tipp a várandósok tornájához

A jóga ideális, ugyanakkor biztonságos mozgást kínál a terhesség idejére. Az orvosok és egészségügyi szakemberek szerint mindenkinek ajánlható, aki szeretné megőrizni jó kondícióját, nem akar elhízni, s emellett teljes nyugalomban akar felkészülni a gyermekszülésre. Ám bármilyen mozgásformát is választ a kismama, néhány tanácsot érdemes betartania.

Kismamajóga - 6 jó tanács

1. Kerülje a túlhevülést, különösen az első 6 hétben.

2. Hagyja ki azokat a gyakorlatokat, amelyekben hosszú ideig kellene a hátán feküdnie, ez ugyanis ronthatja a szív vérellátását.

3. Folyamatosan változó alakja és súlypontja miatt, halassza a szülés utánra azokat a sportokat, ahol nagy szükség lenne az egyensúlyára, például a síelést, a snowboardozást és a lovaglást. Ugyancsak hagyja el azokat a mozgásformákat, amelyekben sérülhet a hasa, vagy amelyek intenzitásuknál fogva túlterhelhetik az egyébként is alaposan megterhelt ízületeit. Az úszás, a jóga vagy a séta viszont tökéletes választás.

4. Ahogyan a terhesség előtt is, várandósan is ajánlatos torna előtt odakészíteni egy palack ásványvizet, és rendszeresen kortyolgatni belőle.

5. A kiegyensúlyozott diéta a várandósság idején is nagyon fontos. Az étrendje tartalmazzon minden szükséges tápanyagot, fehérjét, szénhidrátot, vitamint és ásványi anyagot.

6. Az orvosával beszélje meg, milyen pulzusszámon tanácsos sportolnia, és mérje rendszeresen a pulzusát! Így biztos lehet benne, hogy sem magának, sem a kicsinek nem árt. 

Hírlevél feliratkozás az Ezoterikuskonyvek.hu oldalra

Tartalomhoz tartozó címkék: terhes cikkek hír joga