A www.ezoterikuskonyvek.hu webáruházának felületén süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük olvassa el adatvédelmi nyilatkozatunkat. Bezárás
Termékek Menü

Amikor gyógyít a simogatás

Gondolt már arra, milyen jó lenne egy egyszerű simogatással/érintéssel megszüntetni a hasfájást, csillogóvá tenni a fáradt szemeket, vagy éppen eltüntetni a narancsbőrt? Hogy ez nem lehetséges? Pedig amikor a síró kisgyerek fájó térdét megsimogatja anyuka, akkor is ugyanez a folyamat történik. Van, hogy meridiánpontokat kopogtatunk, máskor a test elektromágneses rezgéseit rendezzük... és működik a rendszer anélkül, hogy tudnánk róla: éppen a kvantumgyógyítást alkalmaztuk.  Ismerje meg az érintés mágikus hatalmát!

Jó stresszoldó az EFT

1. K.O.-érzés
Néha úgy érezzük, hogy semmi sem sikerül. Elegünk van mindenből és mindenkiből – egyszerűen a padlón vagyunk. Van megoldás! Helyezzük mindkét kezünk ujjhegyeit  a fejtetőre és finoman doboljunk végig a fülekig majd vissza. Ezután kopogtassuk végig a fejbőrt a tetejétől a tarkóig, onnan a vissza a homlokig. Csepegtessünk az ujjhegyünkre két csepp rozmaringolajat, így a kezelés még hatásosabb.
Ajánlott könyv: EFT – A kopogtató módszer

2. Narancsbőr
Napi tíz perc masszázs és karcsúsító olaj – a leghatásosabb módszer a cellulitisz kezelésére. Keverjünk el három csepp rozmaring-, boróka- és citromfűolajat három evőkanál mandulaolajjal. Tegyünk belőle mindkét kezünkbe, majd combunk külső részére – közel a térdhez – helyezzük a tenyerünket. A két hüvelykujj formáljon v-alakot. Ezután húzzuk a kezünket végig újra és újra egészen a csípőig.
Ajánlott könyv: Az aromaterápia teljes módszertana

3. Merevség
Leggyakrabban a nyakunk merevedik meg, különösen az ülőmunkát végzők ismerik az érzést. Hajtsa a fejét előre egészen a szegcsontig. Kulcsoljuk össze a tarkón a kezünket és a szabadon lévő ujjakkal nyomjuk az izmokat ötször fél percig.
Ajánlott könyv: Kvantumérintés

4. Hasfájás
Nincs kellemetlenebb annál, mint amikor felpuffad a hasunk és hiába erőltetjük magunkra a szűk nadrágot – reménytelenül. Masszázzsal tehetünk ellne: helyezze a kezét a hasfalra és körözzön az óramutató járásával megegyező irányban a köldök körül. Ezalatt tegye a másik kezét a köldök alá és nyomja a hasfalat. Meglátja, pár perc simogatás, és máris érzi a hatását.
Ajánlott könyv: Kvantumgyógyításra mindenki képes – Te is!

5. Koncentrálás
Olykor előfordul, hogy nem tudunk tisztán gondolkozni. Ilyenkor dörzsölje jól össze a tenyerét, és takarja be vele a szemeit. Ha a könyökét az asztalra teszi közben, még hatásosabb. Két perc múlva nyissa ki a szemét, de ne vegye el a tenyerét hirtelen, hanem lassan húzza el. Lélegezzen mélyeket.
Ajánlott könyv: Az összpontosítás hatalma

6. Éhség
Fogyókúra alatt ölni tudnánk egy kis csokiért, csipszért. Vagy ellenállunk a kísértésnek, és tovább csorog a nyálunk, vagy bűnözünk, és felkutatjuk legutolsó nasikészletünket. Mi ajánlunk egy harmadik megoldást: ha ötször tíz percig nyomjuk a száj és az orr közötti gödröcskét, becsapjuk az éhségközpontunkat és már arra sem emlékszünk, mi is az a csoki.
Ajánlott könyv: Szüntelen éhség

7. Piros szemek
Szép dolog szorgalmasan dolgozni. Az már viszont kevésbé mutatós, ha a monitortól bevörösödnek a szemeink. Tegye picit félre a munkát és figyeljen! Csukja be a szemét, a két hüvelykujját tegye az állára, a mutatóujjait a halántékra, a szemöldök végéhez. Nyomja tíz másodpercig finoman a halántékát, majd fokozatosan enyhítsen az erőn. Háromszor ismételje meg.
Ajánlott könyv: Tökéletes látás szemüveg nélkül

8. Szemránc
A szem környékén nagyon vékony, ugyanakkor jókora igénybevételnek van kitéve. Nem csoda hát, ha időnek előtte ráncok jelentkeznek ezen a területen. Nyomkodjuk meg az ujjainkkal a bőrt finoman az alsó szempilla külső részétől befelé haladva kilencszer. Ezt a gyakorlatot mindennap ismételjük meg. Ügyeljünk arra, hogy nyomás közben lélegezzünk be, a bőrt elengedve pedig fújjuk ki a levegőt.
Ajánlott könyv: Arcolvasás mindenkinek

 

9. Stresszoldó
Rohanó életünkben egyre több stressz éri a szervezetet. Sajnos nem akaszthatunk táblát a nyakunkba „Ne zavarj!” felirattal, de egy kis trükköt mindenképpen megpróbálhatunk: az óramutató járásával megegyező irányba masszírozzunk el pár csepp levendulaolajat a mell alsó részén. Közben hússzor az orron át, hússzor a szájon át vegyünk mély lélegzetet.
Ajánlott könyv: F**k It - B...a meg!-Az igazi spirituális út

Szerelmi bánat ellen használja citrusfélék illóolaját

10. Szerelmi bánat
Ha nincs kéznél a barátnő, az anyukánk vagy a fodrászunk, ne keseredjünk el. Inkább szorítsuk ökölbe a kezeinket lazán, és Tarzan módjára finoman ütögessük meg a mell feletti területet: erősíti a lelket és a testet. A hangulatunk javul és máris szebbnek látjuk a jövőt. Ilyenkor segíthet az aromaterápia is, a narancs és a bazsalikom kitűnő gondűzők. Mélyen lélegezzük be.
Ajánlott könyv: Szabadulás az érzelmek fogságából

11. Émelygés
A repüléstől való félelem, a rossz étel és az idegesség is okozhat rosszullétet. Nyújtsa ki a bal karját, a tenyerét fordítsa fölfelé. Közvetlenül a könyök alatt van egy mélyedés, erre tegye rá a jobb keze mutató és középső ujját és masszírozza erősen a már említett pontot egy percig, majd váltson kezet.
Ajánlott könyv: Te mitől félsz? - Öngyógyító program

12. Vágykeltő
Nem feltétlenül kell erogén zónát érinteni ahhoz, hogy kedvet kapjunk egy kis hancúrozáshoz. Tegyen kevés masszázsolajat a kezébe, és hüvelykujjával kezdje el dörzsölni körkörös mozdulatokkal a talp közepét. Innen haladjon a nagy lábujj irányába. Ügyeljen rá, hogy a nyomás ne legyen kellemetlen.
Ajánlott könyv: Nagyszerű szex

13. Kapkodás
Mielőtt minden a nyakába a szakadna, álljon meg egy percre!  Ökölbe szorított kézzel kopogtasson végig finoman a lábakon és a karjain háromszor fentről lefelé, majd vissza. Aztán következik a csípő, a popsi és a hát alsó része, de a gerincoszlopot hagyja ki! Meglátja, feltöltődik energiával és a stressz úgy elszáll, mintha sose létezett volna.
Ajánlott könyv: Kopogtass az egészségedért!

14. Nyakráncok
Kedves kis simogatások naponta a nyakon – a ráncok rémálma. Testünknek ez a része nemcsak érzékeny, de az UV-sugarak és a téli zimankó miatt még ki is szárad és ilyenkor meggyűrődik. Dörzsölje össze a kezeit, és simítsa végig a nyaktőtől mindkét oldalon egészen az állig. Tízszer ismételje meg a gyakorlatot.
Ajánlott könyv: Tantrikus Szuperszex + ajándék Káma-szútra DVD

15. Feltöltődés
Már semmihez sincs ereje? Jógázzon egy keveset. Üljön le törökülésben a földre, a felkarja nyugodjon a térdén, a tenyerek felfelé mutatnak. Nyomja össze finoman a hüvelyk-, a mutató- és a középső ujját. Tíz percig maradjon így, lazítson, majd kezdje újra. Ötször ismételje meg a gyakorlatot.
Ajánlott könyv: 15 perc jóga

16. Fejfájás
Egy kis front is elég ahhoz, hogy kínzó fejfájás tegye pokollá az életünket. Cseppentsen párat borsmentaolajból az ujjára, és masszírozza be a homlokára, halántékára, tarkójára. Majd két-két ujjával nyomkodja finoman a halántékát.
Ajánlott könyv: EFT – A kopogtató módszer

 

17. Kimerültség
Masszírozza meg a fejbőrét mind a tíz ujjával körülbelül fél percig. Markoljon bele a hajvégekbe, és húzza a szálakat pár másodpercig. A vérkeringés felélénkül, Ön pedig újra formában lesz.
Ajánlott könyv: Fájdalomcsillapítás akupresszúrával

18. Táskás szemek
Hatalmas kofferek vannak a szemei alatt, pedig több mint nyolc órát aludt. Kínos, de van megoldás: hűtsön le két teáskanalat, és tegye őket a belső szemzug alá. A kanalakat húzza a halánték felé, majd tartsa ott pár pillanatig, háromszor nyomja rá a bőrre. Háromszor ismételje a gyakorlatot.
Ajánlott könyv: A szépség természete

Hírlevél feliratkozás az Ezoterikuskonyvek.hu oldalra