A www.ezoterikuskonyvek.hu webáruházának felületén süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük olvassa el adatvédelmi nyilatkozatunkat. Bezárás
Termékek Menü
0
+36 (70) 336 5877

Vásárlási feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Röviden (és ha érdekel, akkor után megtalálod a teljes jogi szöveggel kiegészített változatot is) : 

A rendeléseket az Ezoterikuskonyvek.hu Webáruház általában 1-3 munkanapon belül tudja teljesíteni, amennyiben az adott termék raktáron van. Az Ezoterikuskonyvek.hu Webáruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a fenti szokásos szállítási idő nem tartható.

GLS futárszolgálattal történő házhozszállítás. Díja: 989 Ft.
A szállítási idő 1-3 munkanap — amennyiben a választott termék(ek) készleten vannak. A vásárló a megrendelés során kiszállítási napját megválaszthatja (Kérjük, írd be a megjegyzések rovatba.)
Amikor a csomagot átadjuk a GLS futárszolgálatnak, e-mailben értesítést küldünk neked. A csomag érkezése a következő napon 8-17 óra között várható, de e-mailben értesítünk egy pontosabb, 3 órás időszakról. Kérjük, olyan szállítási címet adj meg, ahol a jelzett időpontban valaki át tudja venni a csomagot. Ez akár a munkahelyed is lehet. 

GLS csomagpontba törénő szállítás. Díja: 840 Ft 
A szállítási idő 1-3 munkanap — amennyiben a választott termék(ek) készleten vannak. A vásárló a megrendelés során kiszállítási napját megválaszthatja (Kérjük, írd be a megjegyzések rovatba.)Amikor a csomagot átadjuk a GLS futárszolgálatnak, e-mailben értesítést küldünk neked. A rendelésed csomagpontba érkezése a következő napon várható, e-mailben értesítünk. 

WEBOX csomagpontba történő szállítás (ennek az átfutási ideje hosszabb, mint a GLS csomagpont), díja: 699 Ft
1. A szállítási mód kiválasztásánál kérj Webox szállítást. Válaszd ki a hozzád legközelebb eső vagy legkényelmesebben megközelíthető terminált. (itt)
2. Értesítünk SMS-ben vagy e-mailben, amint csomagod megkezdte az útját. Ezután végig követheted a csomagodat, ha beírod a https://webox.hu/hu/csomagkereso oldalon  alkalmazásba a csomagod számát. Amikor megérkezik a terminálba a csomagod, megint kapsz sms-t (vagy e-mailt), hogy 72 órán belül tudod átvenni a rendelésedet.
3. Ha utánvéttel rendeltél a Webox terminálnál a bankkártyáddal fizethetsz. Végül a rendszer kinyitja annak a rekesznek az ajtaját, ahol a csomagod található, és már viheted is. Alig két perc.

 

FITZETÉSI LEHETŐSÉGEK:

Bankkártyás fizetés: 
1. A „Fizetés” gombra kattintva átirányítjuk a Borgun biztonságos fizetési oldalára, ahol adatai megadásával elindíthatja a tranzakciót.
2. Bankkártyaadatai megadása után kérjük, ellenőrizze azok helyességét, majd nyomja meg a „Fizetés” gombot.
3. A tranzakció feldolgozása ezzel megindul. A fizetés eredményéről e-mailben visszaigazolást küldünk, illetve visszairányítjuk a webshop oldalára.
Elfogadott bankkártyatípusok: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron
A kártyabirtokos számára a fizetés díjmentes. Az Ön érdekeit védik a kártyatársaságok, így ha valamit kifizetett, de a kereskedő nem teljesítette vállalását, haladéktalanul jelezze bankájánál, és, panasza jogossága esetén, pénzét visszatérítik.

Utánvét: 
A csomag érkezésekor kell kifizetni a vételárat. Webox terminálban csak bankkártyával tudsz fizetni. A GLS házhozszállítása esetén készpénzzel vagy bankkártyával is fizethetsz utánvételkor a futárnak. A GLS csomagpontoknél rendeléskor nézd meg, hogy készpénzfizetés mellett elfogadnak-e bankkártyát is. 
 
Banki utalásos fizetés: kérjük, a követekező bankszámlára utald át a vásárlási végösszegét. A rendelésed az összeg beérkeztét követően kerül kiszállításra.
Kedvezményezett bankja: UniCredit Bank
Kedvezményezett neve: E-magazin Kiadó Bt.
Kedvezményezett számlaszáma: 10918001-00000040-87800003
 

I. A Szolgáltató

1.     A ezoterikuskonyv.hu online áruházat a E-magazin Kiadó Betéti Társaság üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató").
2.     A Szolgáltató cégneve: E-magazin Kiadó Betéti Társaság (továbbiakban: Szolgáltató).
3.     A Szolgáltató székhelye: 2120 Dunakeszi, Barátság utca 42/c
4.     A Szolgáltató postai címe: 1132, Budapest Alig utca 3.
5.     Adószám: 22585969-2-13
6.     A Szolgáltató adatvédelmi nyilvántartási azonosítója: NAIH-79129/2014.

II. A szolgáltatás igénybevétele

1.     A megrendelések leadása a ezoterikuskonyv.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.ezoterikuskonyv.hu webcímen. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A megrendelés leadása regisztrációhoz nem kötött. A termék(ek) kosárba tételét követően átvételi és fizetési mód választandó. A „megrendelés véglegesítése” gomb megnyomásával a vevő ajánlatot tesz, melyre automatikusan visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termékmegnevezést és darabszámot, valamint a vevő adatait. Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit – nem érkezik meg, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól. A rendelés leadása előtt a felhasználónak van lehetősége az esetleges regisztrációkor megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével. A szerződés nyelve magyar. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma. Az árak forintban értendők, az Áfát tartalmazzák.

2.     A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a vásárlók által megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül leszállítsa. Mindent megteszünk a weboldalon található információk pontosságáért, a készletinformációk aktualizálásáért. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató erről haladéktalanul tájékoztatást küld és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja, a tájékoztatást követően legkésőbb 14 napon belül. A visszautalással kapcsolatban a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

3.     A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

4.     A vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

a.     Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.

b.     Elállás esetén a terméket saját költségén küldje vissza a Szolgáltató raktárába (”E-magazin Kiadó Bt.”, 2120 Dunakeszi, Barátság utca 42/c), és haladéktalanul, de legkésőbb a visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. Expressz kiszállítás esetén a normál árú házhoz szállítási díjat térítjük vissza. A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.

c.     A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

d.     Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

e.     A vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak;
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;
- hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében (az előfizetéses szerződések kivételével)
- a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási / felmondási jogát.

f.      Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

5.     Ha a Vevő webáruházunkban szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést kötött, elállás helyett felmondásra jogosult. Felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Felmondási jogát nem gyakorolhatja szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

6.     A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

7.     Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

8.     A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

9.     A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

10.   A hatályos jogszabályok értelmében tilos Magyarországon 18 életévet be nem töltött személy részére alkohol- valamint szexuális tartalmú terméket értékesíteni. Ezért a regisztráció nélküli – szexuális tartalmú – megrendeléseket nem áll módunkban teljesíteni kivéve, ha a megrendelő a szállítási adatoknál a Megjegyzés rovatban nyilatkozik a születési évéről. Amennyiben a Vevő a regisztráció, vagy megrendelés során megadta születési évét, úgy alkohol- vagy szexuális tartalmú termék megrendelése esetén azt a Szolgáltató érvényes nyilatkozatnak tekinti a tekintetben, hogy jogosult-e a Vevő részére a megrendelt termék értékesítésére. Ellenkező esetben a Vevőnek az adott termék megrendelésekor külön nyilatkozatot kell kitöltenie életkorára vonatkozólag. A Vevő teljes körű szavatosságot vállal az előző bekezdésben hivatkozott, a regisztrációkor megadott felhasználói adatok valóságtartalmáért. Amennyiben utóbb kiderül, hogy az általa megadott adatok bármelyike, így különösen alkohol- vagy szexuális tartalmú termék megrendelése esetén a Vevő által megadott életkor nem felelt meg a valóságnak, és ebből a Szolgáltatót bármilyen kár éri illetőleg a Szolgáltatóval szemben bármilyen joghátrányt érvényesítenek, a Vevő köteles a Szolgáltatóval szemben maradéktalanul helytállni, és a Szolgáltató fenntartja jogát, hogy a Vevővel szemben kártérítési igényt érvényesítsen.

11.   Vásárlástól való elállási joga mellett – annak korlátozása nélkül – lehetősége van arra, hogy bármilyen átvételi módon rendelt kiadványait kicserélje. Erre a kézbesítés napjától számított 8 munkanapon belül van lehetősége, amennyiben a vásárlást igazoló nyugtát vagy számlát megőrizte. A csere nyitvatartási időben a Kiadó telephelyén lebonyolítható.

12.   Felelősség korlátozása: Az E-magazin Kiadó Bt. nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:
- Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a Vevőt, hogy csatlakozzon az E-magazin Kiadó Bt. weboldalára, ott megrendelést adjon le.
- Vevő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.
Kérjük, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.

 

III. Fizetés és szállítás

1.     Megrendelés lépései

A Webáruház-szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (INTERNET) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. Az E-magazin Kiadó Bt. azonban kizárólag a Magyar Köztársaság területére címzett megrendeléseket fogad el.

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
 

2.     A megrendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. 
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. 
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra. 

Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben visszaigazoljuk, illetve a bankkártyás fizetési mód esetén a megrendelés életbe lépésének további feltétele a vételár 8 napon belüli kiegyenlítése, tehát amikor az összeg megérkezik cégünk bankszámlájára. A megrendelt árut ezt követően - az életbe lépés után - juttatjuk el Önnek, a számlával együtt.

 

3.     A vételár

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. 

4.     Fizetési feltételek

A vásárló a vásárolt áru és szolgáltatás ellenértékét elektronikus úton ( banki átutalással) a megrendelés leadásakor, vagy a futárnak az áru átvételekor készpénzben. Az  E-magazin Kiadó Bt. a teljesítésről számlát állít ki.

 

5.     Szállítási mód

A webáruházban megrendelt termékek (telefonos vagy e-mailben történt) előzetes egyeztetés után személyesen is átvehetők (2120, Dunakeszi, Barátség utca 42/c).

A szállítást a GLS Hungary Kft. biztosítja. Szállítási határidő 3-5 munkanap, amennyiben a megrendelt áru az E-magazin Kiadó Bt. raktárában rendelkezésre áll. Ha az E-magazin Kiadó Bt.a megrendelést a fentiek szerinti határidőn belül nem tudja teljesíteni, telefonon (e-mailen) egyezteti a megrendelővel a szállítási határidőt.

 

6.     Szállítási költségek

A megrendelt termékeket értékhatártól függően az alábbiak szerinti postaköltség terheli, amely összeget a rendelés végösszege tartalmazza.

    20000 forintig: 989 forint (GLS házhoz) 699 Ft (Webox) 840 Ft (GLS csomagpont)

    20000 forint felett ingyenes

7.     A megrendeléshez, regisztrációhoz szükséges adatfelvétel során az E-Magazin Kiadó Bt. a következő adatokat rögzíti a Vásárlókról:

A Vásárló azonosításához szükséges adatokat:

    Név

    Szállítási cím

    Elektronikus levelezési cím

    Elérhetőségi telefonszáma

 

8.     Választhatóan megadható adatokat:

    Egyéb közlendő (pl. születési év)

    Számlázási név

    Adószám a számlázáshoz

9.     A megrendelések kiszállítása érdekében az E-Magazin Kiadó Bt. a következő adatokat bocsátja a Szállító, illetve a Szállító Megbízottja rendelkezésére: • Megrendelő neve • A teljes Szállítási cím  • A megrendelés összege szállítási díjjal együtt (utánvétes megrendelés esetén) • Megrendelő telefonszáma.

IV. Egyéb rendelkezések

1.     A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

2.     A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

3.     A felhasználó a III.2 pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

4.     A Szolgáltató magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.

5.     A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

6.     Tulajdonjogi kikötés – A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

7.     A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (fax-szám, mail cím, telefon).

8.     Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon a Szolgáltató székhelyén működő ügyfélszolgálat munkatársaihoz az info@ezoterikuskonyv.hucímen, valamint a 06-70-336-5877-es telefonszámon (munkanapokon 10:00-17:00 között, illetve a honlapon jelzett időpontban).

9.     Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az info@ezoterikuskonyv.hucímen, valamint a 06-70-336-5877-es telefonszámon.

10.   A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület; 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310.; levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.

Hatályos: 2014. szeptember 18-tól visszavonásig és/vagy módosításáig. Rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni, korábbi szerződésekre a hatályba lépést megelőző általános szerződési feltételek rendelkezései az irányadóak.

 

Budapest, 2014. szeptember 18.